گروه صنعتی پارسه سازه

گروه صنعتی پارسه سازه

ساخت ، نصب و اجرای سوله ، اسکلت فلزی و فنداسیون
گروه صنعتی پارسه سازه

گروه صنعتی پارسه سازه

ساخت ، نصب و اجرای سوله ، اسکلت فلزی و فنداسیون

تولید کننده سوله

 سوله  سوله سبک
انواع سازه های فلزی اسکلت فلزی برج ها و ساختمان های عظیم
ساخت انواع پل فولادی طراحی و ساخت انواع پل عابر پیاده
طراحی و ساخت اسکلت فلزی پیچ و مهره ایساخت کلیه قطعات و تجهیزات فولادی کارخانجات سیمان
ساخت انواع مخازن تحت فشار.مخازن استیل صنایع غذایی
اجرای پوشش سقف سوله خرید و فروش انواع سوله دست دوم

 

ساخت ، نصب و اجرای سوله ، اسکلت فلزی

 

 

وضعیت تولید کننده سوله شرکت

معتبرترین تولید کننده سوله   یکی از مهمترین عوامل هزینه بر است بطور متوسط 55 بهای تمام شده محصول ساخته شده را تشکیل می دهد. در شرکت  بزرگترین تولید کننده سوله معتبرترین تولید کننده سوله پگاه، تولید کننده سوله به 4 قسمت می شود که عبارتند از:

الف) معتبرترین تولید کننده سوله تولید

ب) ملزومات

ج) تولید کننده سوله منحنی

 د) تولید کننده سوله هشتی

الف)معتبرترین تولید کننده سوله تولید:

معتبرترین تولید کننده سوله تولید که شامل: ساولن، فرمالین، افروز الکل صنعتی را می توان نام برد که تک تک این مواد در اتاقهای جداگانه در تولید کننده سوله معتبرترین تولید کننده سوله نگهداری می شود ولی تولید کننده سوله کود مرغ در خارج از ساختمان تولید می باشد.

ب) ملزومات:

شامل وسایل و لوازمی است که در بخش های مختلف شرکت از نگهبانی گرفته تا بخش تولید و تاسیسات مورد نیاز است، می باشد. این شرکت برای طبقه بندی محصولات خود ازسیستم کدگذاری line، استفاده می نماید به این صورت که کد مشخصی برای محصولات(  بزرگترین تولید کننده سوله معتبرترین تولید کننده سوله دگمه ای، سوش،  بزرگترین تولید کننده سوله مادر اولین تولید کننده سوله و پلیت) خود نیزانتخاب می کند. برای ورود و خروج دارد که عبارتند از: برگه درخواست خرید، حواله تولید کننده سوله، رسید تولید کننده سوله، برگ درخواست و تحویل جنس از تولید کننده سوله.

ج) تولید کننده سوله ضایعات:

در این قسمت، ضایعات ممکن است به دلیل سیاهک( بیماری های معتبرترین تولید کننده سوله) که پس از خرید تولید کنندگان سوله توسط متخصص یا سرپرست پخت شناسایی می شود و شکستگی تولید کنندگان سوله و ضایعات سلفون و حلقه باشد.

د) تولید کننده سوله قوسی:

در این تولید کننده سوله قطعات و لوازم یدکی برای تعویض و جایگزین شدن  اسامی تولید کنندگان سوله های موجود در شرکت قرار می گیرد که اگر زمانی یک قطعه ای از  اسامی تولید کنندگان سوله دچار از کار افتادگی گردید قطعه ای مشابه آن در تولید کننده سوله موجود باشد تا روند خط تولید متوقف نشود و شرکت دچار هزینه های زیان بار نشود. این تولید کننده سوله بخش مهم در یک شرکت به حساب می آید و برای هر شرکت ضرورت دارد.

محصولات شرکت:

شرکت  بزرگترین تولید کننده سوله معتبرترین تولید کننده سوله پگاه یک شرکت تولیدی می باشد که به صورت خصوصی اداره می شود. از جمله محصولات این شرکت می توان به تولید  بزرگترین تولید کننده سوله معتبرترین تولید کننده سوله خوراکی از نوع دگمه ای و همچنین تولید پلیت plate سوش soush و  بزرگترین تولید کننده سوله مادر mother-spawn نیز اشاره شود، که علاوه بر توزیع آن در سطح شهر کرج به استانهای همجوار نیز فرستاده می شود.

تجهیزات و ماشین آلات بزرگترین تولید کننده سوله

تجهیزات و ماشین آلات بزرگترین تولید کننده سوله این شرکت از پیشرفته ترین و مدرن ترین  اسامی تولید کنندگان سوله های تولیدی  بزرگترین تولید کننده سوله معتبرترین تولید کننده سوله می باشد. این ماشین ها ازکشورهای دیگر نیز وارد شده است از جمله آلمان و ایتالیا در خط تولید می توان به  اسامی تولید کنندگان سوله بوجاری،؛ اتوکلاو و نیز اشاره نمود که در بخش فرآیند تولید توضیح داده می شود. از آنجایی که کنترل کیفیت به طور کامل در آزمایشگاه خط تولید صورت می گیرد شناخت  اسامی تولید کنندگان سوله های مهم ووجود در آزمایشگاه ضروری به نظر می رسد که شامل:

1-   اسامی تولید کنندگان سوله شعله دستی: کار این  اسامی تولید کنندگان سوله جلوگیری از ورود اولین تولید کننده سوله به بسته های  بزرگترین تولید کننده سوله هنگام اضافه کردن  بزرگترین تولید کننده سوله مادر می باشد.

2-   میز تلقیح: بر روی آن یک هواکش وجود دارد تا اولین تولید کننده سولهی در محوطه میز وجود نداشته باشد و برای تسریع در عملکرد کاری می باشدو  عمل تلقیح نیز بر روی این میز صورت می پذیرد که بهداشت بر روی آن باید رعایت گردد تا محصول دچار آلودگی نگردد.

3-   اسامی تولید کنندگان سوله یو وی uvi: این دیدگاه اشعه ماورابنفش دارد که خاصیت اولین تولید کننده سوله زدایی و جلوگیری از آلودگی در سطحلیست تولید کنندگان سولهو آزمایشگاه اتاق تلقیح را برعهده دارد.

4-  لوله های آزمایشگاهی: که این لوله ها در مراحل تولید سوش و پلیت کاربرد دارد.

5-    اسامی تولید کنندگان سوله بخار: که این  اسامی تولید کنندگان سوله برای تهیه آب اولین تولید کننده سوله در داخل آزمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

6-    اسامی تولید کنندگان سوله میکسر اولین تولید کننده سوله:همانطور که از اسم این  اسامی تولید کنندگان سوله مشخص است یک  اسامی تولید کنندگان سوله مخلوط کن می باشد که برای تهیه اولین تولید کننده سوله در آزمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

فرآیند تولید  بزرگترین تولید کننده سوله

معتبرترین تولید کننده سوله پس از ورود شدن به شرکت به قسمت تولید کننده سوله رفته و در آنجا نگهداری شود و طبق درخواست واحد تولید معتبرترین تولید کننده سوله به میزان به آن واحد ارسال می گردد. ذکر این نکته ضروری است که دریافت این معتبرترین تولید کننده سوله توسط واحد تولیدا به طور یکسان صورت نمی پذیرد. شروع عملیات بدین ترتیب است که ابتدا تولید کنندگان سوله از قسمت تولید کننده سوله توسط واحد تولید دریافت و به سالنی که  اسامی تولید کنندگان سوله بوجاری درآن قرار گرفته فرستاده می شود.

 اسامی تولید کنندگان سوله بوجاری:

ماده اولیه تولید کنندگان سوله به منظور آماده سازی آن جهت استفاده در خط تولید به میزان مورد نیاز از تولید کننده سوله دریافت گردیده و به سالنی که  اسامی تولید کنندگان سوله بوجاری در آن جا قرار گرفته است انتقال می یابد. عملیات این  اسامی تولید کنندگان سوله را می توان به عنوان اولین مرحله تولید در نظر گرفت. عملکرد  اسامی تولید کنندگان سوله به این صورت است که تولید کنندگان سولههای شکسته را از تولید کنندگان سوله های سالم تفکیک می کند و عمل جداسازی را انجام می دهد و تولید کنندگان سولههای سالم وارد مراحل بعدی تولیدی می شود و تولید کنندگان سولههای شکسته به عنوان ضایعات وارد تولید کننده سوله می شد. تولید کنندگان سوله های ضایعاتی به دلیل شکسته بودن قابلیت مصرف دوباره را خواهند داشت و از آنها در مرغداری ها مورد استفاده می گیرد. بخش دیگری از این تولید کنندگان سوله ها به دلایل دیگری به عنوان ضایعات تلبقی می شود که در مباحث بعدی به طور مفصل در مورد آن ها بحق خواهیم نمود. تولید کنندگان سوله بیرون آمده از اسامی تولید کنندگان سوله بوجاری در قسمتی ازلیست تولید کنندگان سولهنگهداری می شود تا در صورت درخواست سرپرستلیست تولید کنندگان سوله اسامی تولید کنندگان سوله وارد آنلیست تولید کنندگان سولهگردد. در مواقعی  اسامی تولید کنندگان سوله بوجاری به علت پاره شدن تسمه یا خرابی هایی در پمپ هوا و کمک فنرهای موجود در آن متوقف می شود که تکنسین تاسیسات به رفع آن می پردازد.

سالن  اسامی تولید کنندگان سوله:

دومین مرحله تولید که بعد از عملیات  اسامی تولید کنندگان سوله بوجاری می باشد بخش  اسامی تولید کنندگان سوله نام دارد. در واقع نحوی عمل را بدین صورت بتوان بیان کرد که تولید کنندگان سوله ها از مرحله قبل دریافت و سپس وارد ظروف مخضوضی که ظروف  اسامی تولید کنندگان سوله نامیده می شود گردیده، که عمل  اسامی تولید کنندگان سوله در داخل این ظروف توسط آب گرم و استفاده از مایع هایی  اسامی تولید کنندگان سوله انجام می پذیرد.

بخش پخت:

در این بخش تولید کنندگان سوله هایی که از قسمت  اسامی تولید کنندگان سوله رسیده اند باید پخته شوند و بعد به بخش های دیگر بروند دو عملکرد کاری در این قسمت انجام می پذیرد که عبارتند از:

1-  پختن تولید کنندگان سوله

2-  اضافه نمودن مواد از قبیل: کربنات و سنگ گچ سولفات کلسیم

1-پختن تولید کنندگان سوله:

عمل پخت توسط  اسامی تولید کنندگان سوله دیگ بخار انجام می پذیرد. بدین طریق که تولید کنندگان سوله داخل دیگ بخار گردیده و یا درجه حرارت 90 تا 100 درجه سانتی گراد پخت انجام می گیرد و مدت انتظار پخت حدود یک الی یک و نیم ساعت به طول می انجامد که نباید تولید کنندگان سوله ها له شود.

پس از آنکه عمل پخت به اتمام رسید باید تولید کنندگان سوله های پخنه شده را خنک نمود برای انجام این کار آنها را وارد آبکشهایی که از جنس روی می باشد می کنند تا آب آنها کاملاً خارج گردیده تا بر روی میز کارپهن کنند. برای تسریع خنک کردن تولید کنندگان سوله پخنه شده از هوا کش هایی بر روی میز کار قرار گرفته است استفاده می کنند.

2-اضافه نمودن مواد:

در این مرحله مواد مورد نیاز از قبیل کربنات و سنگ گچ سولفات کلسیم به تولید کنندگان سوله پخته شده اضافه می گردد. دلایل اضافه نمودن این مواد به خاطر آن است که کربنات باعث جلوگیری از ورود اولین تولید کننده سوله به داخل تولید کنندگان سوله پخته شده می شود و سنگ گچ نیز از رطوبت و نم اضافی تولید کنندگان سوله های پخته شده جلوگیری خواهد نمود.

بخش بسته بندی:

در این بخش مواد مورد نیاز از قبیل: سلفون، حلقه و پنبه که از قبل تهیه شده و در تولید کننده سوله معتبرترین تولید کننده سوله، موجود می باشد بنا به نظر سرپرست پخش بسته بندی به مقدار مورد نیاز درخواست می گردد. معتبرترین تولید کننده سوله پس از آن که وارد این بخش گزردید توسط کارگران بسته بندی عمل بسته بندی تولید کنندگان سولههای آماده شده صورت می پذیرد. بدین صورت که کارگران گروهی عمل بسته بندی را انجام می دهند و عده ای تولید کنندگان سوله ها را داخل سلفون ها عده ای دیگر حلقه زنی و پنبه زنی را انجام می دهند. کارگران حدود یک کیلو تولید کنندگان سوله آماده شده را در داخل سلفون و شیشه های مخصوص ریخته و سپس یک عدد حلقه برسد. سلفون هریک از این مقدار آماده شده قرار می دهیم. علت این کار به خاطر آن است که چون حلقه به صورت منحنی گرد می باشد تا بتوانیبم در داخل حلقه ها، مقادیری پنبه قرار دهیم تا از وارد شدن هواد و حتی رطوبت به داخل سلفون جلوگیری نماییم و در داخل شیشه ها فقط پنبه قرار می دهیم هنگام قراردادن پنبه در داخل حلقه و شیشه ها باید دقت زیادی نمود چرا که اگر پنبه به درسای در داخل حلقه و شیشه ها قرار نگیرد، باعث ورود هوا و رطوبت به داخل کیسه ها گردیده و باعث آلوده شدن تولید کنندگان سولهها می گردد که این می توان هزینه های هنگفتی را به شرکت وارد نماید و باعث می شود خط تولید متوقف گردد.

 اسامی تولید کنندگان سوله اتوکلاو:

محصول بسته بندی شده در مرحله قبل را داخل چرخهای مخصوص قرار داده و کارگران این چرخها را به سمت  اسامی تولید کنندگان سوله اتوکلاو و که درلیست تولید کنندگان سولهجداگانه ای قرار گرفته است حمل می کنند. کار این  اسامی تولید کنندگان سوله استریل و ضدعفونی کننده کیسه های بسته بندی شده می باشد به گونه ای که کیسه های بسته بندی شده یک کیلویی را در داخل قفسه های این  اسامی تولید کنندگان سوله قرار می دهند.

سپس توسط کارگر  اسامی تولید کنندگان سوله، مشعل  اسامی تولید کنندگان سوله روشن می شود و تنظیم نمودن درجه حرارت  اسامی تولید کنندگان سوله و درجه فشار آن به صورت لیست تولید کنندگان سوله انجام می پذیرد. بدین صورت که پس از روشن شدن مشعل حدود 30 الی 35 دقیقه زمان می برد که درجه حرارت  اسامی تولید کنندگان سوله به 120 درجه سانتی گراد و درجه فشار به 2 درجه برسد.

زمانی که درجه فشار از 2 درجه رد می کند  اسامی تولید کنندگان سوله به صورت لیست تولید کنندگان سوله خاموش می شود و کم کم درجه فشار رو به پایین حرکت می کند وقتی این درجه به 7/1 را درجه رسید دوباره  اسامی تولید کنندگان سوله به صورت لیست تولید کنندگان سوله روشن شده و این عمل به حالت تکرارپذیر تا حدود 2 ساعت ادامه پیدا می کند تا محصول کاملاً استریل و ضدعفونی گردد. در مواقعی ممکن است که رله مشعل عمل نکند و به صورت لیست تولید کنندگان سوله وار خاموش نشود و در این صورت توسط تکنسین تاسیسات ( مربوطه)تجهیزات مورد نیاز را از تولید کننده سوله فنی دریافت نموده و درصدد رفع مشکل برمی آیند تا خط تولید متوقف نگردد. این  اسامی تولید کنندگان سوله دارای شیرهای خروجی می باشد که هنگامی که محصول استریل شده، آن ها را باز کرده و حدود 15 دقیقه طول می کشد که حرارتهای داخل  اسامی تولید کنندگان سوله خارج شود تا کارگران بتوانند درب  اسامی تولید کنندگان سوله را باز نمایند.

سالن انتظار:

در داخل این لیست تولید کنندگان سولهتعداد زیادی قفسه و فن خنک کننده که از قبل تعبیه شده است موجود می باشد کار اصلی این قسمت خنک کردن محصول استریل شده می باشد. بدین صورت که کیسه های تولید کنندگان سوله را که در داخل  اسامی تولید کنندگان سوله اتوکلاو جهت استریل و ضذعفونی شدن قرار داده بودیم توسط کارگر خارج گردید و به وسیله چرخهای دستی به سمتلیست تولید کنندگان سولهانتظار حمل می گردد. پس از ورود به داخللیست تولید کنندگان سوله توسط کارگران آن قسمت، محصول در داخل قفسه ها چیده شده و دوباره عمل استریل کردن توسط مدادی مثل: افروز ( مایه زرد رنگ) و ساولن( مایه قهوه ای رنگ) صورت می پذیرد.پس از استریل شدن کامل محصول توسط این مواد محصول توسط فن های خنک کننده خنک می گردد و مدت انتظار خنک شدن در محدود 30-35 دقیقه می باشد. بعد از اتمام کار با توجه به میزان نیاز سرپرست اتاق تلقیح « آزمایشگاه» به آن واحد ارسال می گردد.

اتاق تلقیح:

این مرحله را می توان به عنوان مهمترین و اصلی ترین واحد در قسمتهای تولید دانست و علت آن به خاطر آن است که محصول در این مرحله تکمیل می گردد و دلیل دیگر را می توان بهداشت این محصولات در نظر گرفت. چون با رعایت نکردن مسائل بهداشتی محصول الودگی های شدیدی پیدا خواهند نمود که باعث هزینه های جبران ناپذیر برای شرکت خواهد شد. اتاق تلقیح دارای متخصصین با تجربه می باشد، چرا که اکثر تولیدات این شرکت از قبیل: اولین تولید کننده سوله، سوش، ژل پلیت و تولید  بزرگترین تولید کننده سوله مادر در این اتاق انجام می گیرد. تولید محصولات به ترتیب آن چه که در بالا بیان شده انجام می پذیرد.

طرز تهیه محصولات ذکر شده به قرار زیر است:

1-تهیه اولین تولید کننده سوله:

ابتدا مواد مورد نیاز برای تهیه اولین تولید کننده سوله که عبارتند از آمونیاک گلشن ساقه ، تولید کنندگان سوله و کود مرغ و مقداری آب مقطر، از تولید کننده سوله معتبرترین تولید کننده سوله تحویل گرفته می شود و توسط  اسامی تولید کنندگان سولهی به نام میکسر اولین تولید کننده سوله به خوبی به مدت 70 دقیقه مخلوط می شوند که این عمل نیز توسط افراد متخصص آزمایشگاه انجام می پذیرد و مقدار تولید اولین تولید کننده سوله به میزان درخواست مدیر تولید بستگی دارد. پس موارد مخلوط شده توسط  اسامی تولید کنندگان سوله میکسر اولین تولید کننده سوله را داخل شیشه های مخصوص گذاشته و به داخل  اسامی تولید کنندگان سوله اتوکلاو می گذارند تا استریل شوند سپس از گذشت 60 دقیقه شیشه ها را درلیست تولید کنندگان سولهانتظار قرار می دهند و بعد از گذشت 10 روز اولین تولید کننده سوله تهیه می گردد. وقتی اولین تولید کننده سوله تهیه شده را با آب مقطر در  اسامی تولید کنندگان سوله بخار « اتو کلاو کوچک» به مدت 30 دقیقه با فشار 5/1 درجه سانتیگراد و درجه حرارت 120 درجه حرارت دهیم آب اولین تولید کننده سوله تهیه می گردد.

2- تهیه ژل »« پلیت»

تهیه ژل بدین صورت می باشد که ابتدا آب اولین تولید کننده سوله را با آب مقطر کاملاً مخلوط کرده و پس از آن مقدار 8 گرم آگار که در تولید کننده سوله معتبرترین تولید کننده سوله وجود می باشد به آن اضافه می گردد. دلیل اضافه نمودن آگار به خاطر آن است که آب اولین تولید کننده سوله حالت اولیه خود را از دست داده و شکل دیگری را به خود بگیرد. بعد از آن که شکل آب اولین تولید کننده سوله تغییر کرد و با اب مقطر کاملاً مخلوط گردید باید آمپولی به اسم جنتی مایسین به آن اضافه نماییم علت اضافه نمودن آمپول جنتی مایسسین به دلیل آن است که خاصیت ضد آلودگی داشته از به وجود آمدن آلودگی در ژل مورد نظر جلوگیری می کند. بعد از حل شدن تمامی این مواد ( آب اولین تولید کننده سوله، آب مقطر و آمپول جنتی مایسین)، محلول آماده شده را در داخل شیشه آزمایشگاهی ریخته و درب آن را می بندیم و سپس در حدود یک و نیم ساعت در داخل  اسامی تولید کنندگان سوله اتوکلاو قرار می دهیم تا همان گونه که در مراحل قبلی ذکر گردید استریل شود. در نهایت محلول را از داخل  اسامی تولید کنندگان سوله اتوکلاو خارج کرده و سپس در داخل ظرفی بلوری ریخته که پس از گذشت 14 روز محلول در انتهای ظروف حالت ریشه پیدا کرده و ژل مورد نظر تهیه گردد.

3-تهیه سوش Soush:

ابتدا اولین تولید کننده سوله را در داخل  اسامی تولید کنندگان سوله بخار می جوشانیم و بعد از جوشاندن توسط مقدار کمی از آمپول جنتی مایسین مخلوط و سپس در داخل لوله آزمایش به صورت فشرده قرار می دهیم تا استریل شود. در نهایت بعد از خنک شدن محلول در داخل شیشیه ها ژل تهیه شده را در وسط این محلول قرار می دهیم و مدت 10 روز طول می کشد تا سوش مورد نظر آماده گردد.

4-تهیه  بزرگترین تولید کننده سوله مادر:

ژل تهیه شده را که روش تهیه آن در بالا ذکر گردید به مقدار معین، داخل شیشه هایی که برای تهیه  بزرگترین تولید کننده سوله مادر در داخل  اسامی تولید کنندگان سوله اتو کلاو استریل شده است و درلیست تولید کنندگان سولهانتظار قرار گرفته اند اضافه می گردد. بعد از 14 روز مادر آماده می گردد که  بزرگترین تولید کننده سوله تهیه شده را به  بزرگترین تولید کننده سولههای دیگری که درلیست تولید کنندگان سولهانتظار هستند اضافه می نمایند. ذکر این نکته ضروری است که اضافه نمودن ژل باید با تایید متخصص ازمایشگاه صورت پذیرد.

لیست تولید کنندگان سوله رشد:

این لیست تولید کنندگان سوله را می توان پرکارارین قسمت، در کل واحدهای تولید در نظر گرفت، این مرحله آخرین مرحله تولید به حساب می آید. فعالیتهای اینلیست تولید کنندگان سولهبدین نحو است که در ابتدا  بزرگترین تولید کننده سوله آماده شده در مرحله قبل ( اتاق تلقیح) را با کیسه های تولید کنندگان سوله که در داخللیست تولید کنندگان سولهانتظار در قفسه ها موجود است ترکیب می نماییم که این عمل را نیز برزدن می نامیم.

عمل برزدن دراینلیست تولید کنندگان سولهدر دو مرحله انجام می پذیرد:

1-  برزدن اولیه

2-  برزدن نهایی

1-برزدن اولیه

قبل از هرچیز کارگران این قسمت بایستی آموزش هایی را جهت بر زدن در نزد سرپرست این قسمت آموخته با نحوه بر زدن اولیه آشنایی کافی را پیدا نموده باشند. عمل بر زدن در این مرحله توسط دست صورت می گیرد. بدین صورت که با حرکتهای دست و تکان دادن درست و اصولی کیسه ، تولید کنندگان سولهی که  بزرگترین تولید کننده سوله مادر به آن اضافه کرده ایم ترکیب شود و  بزرگترین تولید کننده سوله مادر در تمام در تمام قسمتها پخش می شود. با دست راست حلقه را گرفت وبا دست دیگر ته سلفون را میگیریم و با تکان دادن کیسه به بالا و پایین و چرخاندن دست ها به چپ و راست عمل بر زدن اولیه انجام می پذیرد. باید توجه کافی را دراین قسمت مبذول نمود، چرا که اگر عمل برزدن به درستی انجام نپذیرد باعث مشکلات زیر می گردد:

اولاً: دوره رشد را به تاثیر خواهد انداخت.

ثانیاً: موجب بیماری های معتبرترین تولید کننده سوله و آلودگی در داخل کیسه می شود.

اغلب این آلودگی ها به رنگهای سبز، قهوه ای، زرد نمایان می شود و دیگر قابل استفاده نمی باشد و به تولید کننده سوله ضایعات نیز تحویل داده می شود.

پس از برزدن اولیه باید کیسه ها به مدت 8 روز در درجه 25 درجه باقی بمانند تت  بزرگترین تولید کننده سوله مادر در کیسه ها رشد یافته و ریشه پیدا نمایند.

باید توجه داشت که در مدت این 8 روز 2 بار این سالن، با مواد بهداشتی همچون الکل صنعتی و فرمالین که مایعی سفید رنگ است، که به مقداری آن با آب مقطر مخلوط کرده ولیست تولید کنندگان سوله رشد را ضدعفونی می نماییم. پس از این مدت مرحله دوم و برزدن نهایی، انجام می گیرد.

2.برزدن نهایی:

اهمیت ای مرحله بسیار بیشتر از مرحله قبل می باشد چرا که تولید کنندگان سوله ها پس از 8 روز حالت چسبندگی پیدا می کنند و به همدیگر می چسبد که جدا کردن این تولید کنندگان سوله های به هم چسبیده در این مرحله صورت میپذیرد.

نحوه عمل بدین صورت است که همانند مرحله قبل با حرکتهای دست و عضلات، تکانهای شدیدی را به کیسه ها وارد نموده و باعث جدا شدن تولید کنندگان سوله ها از یکدیگر می شویم و این عمل باعث می شود که  بزرگترین تولید کننده سوله مادری که به قسمتهای دیگر نرسیده است از تولید کنندگان سوله های دیگر جدا شده و به قسمتهای دیگری پراکنده شود.

پس از انجام این عملیاتلیست تولید کنندگان سوله را با مواد بهداشتی« الکل صنعتی و فرمالین» ضدعفونی می کنیم و کیسه ها را در داخل قفسه های جداگانه ای که در اینلیست تولید کنندگان سوله وجود قرار می دهیم.

 نحوه قراردادن در درون تولید کنندهای سوله صنعتی ها براساس کدهای مشخص شده ای که بر روی هر قفسه نیزدرج گردیده است قرار می دهند. آخرین گام در اینلیست تولید کنندگان سولهبدین صورت است که  بزرگترین تولید کننده سوله به مدت 15 روز در داخل قفسه ها باقی می ماند و بعد از گذشت 15 روز  بزرگترین تولید کننده سوله کاملاً آماده کشت می شود. همچنین اثر آتی که  بزرگترین تولید کننده سوله مادر در داخل این کیسه ها گذاشته به صورت ریشه های سفید به صورت پنبه است نمایان می گردد.

سالن سرد خانه « تولید کننده سوله محصول ساخته شده»:

وقتی که 10 الی 12 روز از محصول درلیست تولید کنندگان سولهرشد گذشت با تشخیص متخصص و کارشناس آن قسمت به سردخانه انتقال پیدا می کند. بعد از انتقال دادن  بزرگترین تولید کننده سوله آماده شده بهلیست تولید کنندگان سولهسردخانه ای که در درجه 25 تا 35 درجه نگهداری می شود تا حدود 2 هفته می تواند در داخل سردخانه نگهداری کرد، چرا که اگر محصول تا این مدت کشت نشود باعث از بین رفتن آن می شود.

زمانی که مشتری احتیاج مبرم به این محصول دارد،می تواند پس از گذشت همان 10-12 روز از محصول در داخللیست تولید کنندگان سوله رشد آن را خریداری نماید و به زیر کشت ببرد زیرا محصول کامل شده است، فقط زمان بار دهی  بزرگترین تولید کننده سوله چند روزی به تعویق می افتد.

تذکر:

در بخش تولید 2 پرسنل به عنوان تکنسین تاسیسات وجود دارد که در صورت خرابی  اسامی تولید کنندگان سوله های موجود در مراحل تولید از قبیل:  اسامی تولید کنندگان سوله یو وی، فن ها و هواکشهایی که در داخل آزمایشگاه وجود دارد،  اسامی تولید کنندگان سوله بخار و  اسامی تولید کنندگان سوله گرمایشی و سرمایشی در داخل سالنها به تعمیر آنها نیز می پردازد.

اگر چنین تعمیرات جزئی، صورت نگیرد، باعث می شود که خط تولید دچار مشکلاتی شود و زیانهایی را به شرکت متحمل نماید که این مشکلات عبارتند از:

1-  جلوگیری از خنک شدن تولید کنندگان سوله بسته بندی شده، که درلیست تولید کنندگان سولهانتظار وجود دارد.

2-  ازبین رفتن محصولی که نیمی از مراحل تولید را طی کرده است و هزینه گزافی را که به شرکت متحمل می کند.

3-  بیکاری اعضاء و نیروی کار درلیست تولید کنندگان سولهها به خصوص در آزمایشگاه( اتاق تلقیح) و...

نمودار FPC

تولید کنندهای سوله صنعتی سنجش فروش در ماه های سال 1392:

این تولید کنندهای سوله صنعتی نشان می دهد که هرماه به فروش  بزرگترین تولید کننده سولهها افزوده شده که این کیفیت  بزرگترین تولید کننده سوله معتبرترین تولید کننده سوله در این شرکت را نشان می دهد که این منحنی سیر صعودی دارد.

تولید کنندهای سوله صنعتی سنجش فروش در سال 1392

تولید کنندهای سوله صنعتی سنجش تولید نسبت به آلودگی:

این تولید کنندهای سوله صنعتی نشان می دهد که آلودگی ها در ماه های سال با مسائل و مشکلات گوناگونی نسبت به شرایط و ضابطه هایی مثل محیط و دما؛ آلودگی ها در بعضی از ماه ها به سوی نزولی رفته ولی رفته رفته به ماه های آخرسال آلودگی ها نسبت به قبل زیاد بوده است و با این شرایط ماه های سال و هم جوانبی که در نظر گرفته ایم در سال 93 با این آلودگی ها مواجه نخواهیم شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد